13.2.08

SAN VALENTIN:1ºPROPOSTA


INSOLACIÓN de Emila Pardo Bazán.

Comentarios dos alumnos de 4ºA:

"Una joven y hermosa aristócrata se enamora de un apuesto galán andaluz en el Madrid de fin de siglo. El amor derribará los fuertes convencionalismos sociales de la época. El libro es un claro exponente de la novela realista-naturalista de la 2ºmitad del XIX. Considerada escandalosa en su momento,hoy nos parecen deliciosas sus recreaciones de ambientes y su convencionalismo. ¡Y sigue siendo actual!"

"A min o libro gustoume,so que en algunhas explicacións e moi pesado, xa que se enrolla moito. No final perdeste,xa que mezcla duas historias. O tema do libro é moi interesante,para aquela época. Eu recoméndo-lelo."
"Desde mi punto de vista creo que la novela está, muy bien,tiene un tema que gustó mucho. Por otro lado no era muy larga,que con eso, a mi parecer gana en agilidad y hace que no resulte pesada. De todos los libros que he leido ha sido de los mejores."
"Pareceme unha historia non moi entretida,había veces que me perdía e non sabía de que iba a historia."
"A min non me gustoú moito xa que o libro é aburrido e faise un pouco largo de descripcións."
"Pareceume un tema non moi entretido para rapaces da nosa idade, porque e algo aburrida e ten unhas descricións tan recalcadas que fai que perdas a interes."
"Pareceume un libro dificil de entender, pero coa boa intención de defender os dereitos das mulleres."
"Pareceume un libro interesante por que defendia os dereitos das mulleres, pero algo complicado na lectura, e aburrido."
"Pareceume un libro interesante que mezclaba zonas nas que era divertido con outras moi aburridas como nas descripcións."
"A min pareceume interesante, pero aburriume moito a descripción tan polo miudo que facia."
"A min este libro parecume moi pesado polo montón de descripcións que traía pero en si a historia gustoume."
"Eu tamen creo que era moi enrrollada coas descripcións porque o describía todo pero a historia era bonita."
"A min sinceramente non me gustou moito, xa que ó principio non entendía ben do que trataba e fíxoseme moi pesado. Prefiero libros de misterio ou aventura."
"O libro gustoume ainda que nas descripcións eran moi pesadas."
"O libro gustoume bastante,porque ainda que o principio non entendía logo doume moito intriga e quería saber como acababa."
"Insolación pareceme un bo libro,interesante ainda que se me fixo un pouco pesado porque describía todo con demasiados detalles. Os personaxes gustáronme porque se adaptaban ben á historia."
"O libro gustoume porque a escritora era feminista e notábase no libro."
"O libro non me pareceu moi interesante porque a historia non me enganchou por si, nin tampouco a forma en que está narrada a historia."
"O libro gustoume, aínda que as veces non me entretiña demasiado. pero a historia gustoume."
"Ó principio entendíao pouco pero pola metade empecei a entendelo mellor. O final gustoume porque a historia enganchoume."

Aucun commentaire: